KRĪZES, UZTICĪBAS UN INFORMATĪVIE TĀLRUŅI

Materiāls sagatavots Slimību profilakses un kontroles centra un Veselības ministrijas kampaņas “Nenovērsies!” ietvaros.

Kampaņas mērķis ir palīdzēt iedzīvotājiem atpazīt psihisku traucējumu pazīmes un mazināt aizspriedumus gan pret vēršanos pēc palīdzības psihisku traucējumu gadījumā, gan personām, kas ar šiem traucējumiem slimo.

 

 

2015

KRĪZES, UZTICĪBAS UN INFORMATĪVIE TĀLRUŅI

1. Krīžu un konsultāciju centra “Skalbes” diennakts krīzes tālruņi:

6 7222922 (Lattelecom)
2 7722292 (Bite)

2. VBTAI Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis (visu diennakti)

116111

3. Nacionālā veselības dienesta ģimenes ārstu konsultatīvais tālrunis (darba
dienās no plkst.17.00 līdz 8.00, brīvdienās un svētku dienās – visu diennakti)

6 6016001

4. Nacionālā veselības dienesta bezmaksas informatīvais tālrunis
konsultācijām par valsts apmaksātiem veselības aprūpes pakalpojumiem
(darba dienās no plkst.8.30 līdz 17.00)

80001234

5. Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta ārkārtas tālrunis (visu diennakti)

113

DrukātLejuplādēt